[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jrxtvqvd’ admin_preview_bg=”]

Artikelen en persberichten

Of het nou om een persbericht of artikel gaat; het moet goed in elkaar zitten.
Wat is het onderwerp, wat wil je vertellen, voor wie is het bestemd?
Een pakkende kop en trek de aandacht, dat is het begin!

De lezer zal geboeid zijn direct in de eerste alinea, zodat jouw lezer zeker gaat verder lezen,
een duidelijke nieuwswaarde. Ik schrijf creatief en actief voor je en zeker niet al te lang en saai.

Jouw artikel moet raken, intrigeren, bezig houden en aanzetten tot actie.
Natuurlijk is er een groot verschil of het gaat om een magazine, tijdschrift of een online-variant.

Duidelijk leesbaar, lekker en direct dat is meestal wat de lezer wilt en hoe ik schrijf!

Wat het kost?

Daar ben ik duidelijk in. Wat wil je? Communiceren dat kost niets.

Een artikel of persbericht: 80 euro (uitgaande van maximaal 350 woorden)

Ik verplaats en verdiep me en zo komt de boodschap over.
Helder toch? Dat is wat je wilt!

[/av_textblock]

[/av_one_full]